Base-logo
logo
Գրաֆիկ դիզայն

Գրաֆիկ դիզայն

Գրաֆիկ դիզայն

Իմացեք, թե ինչպես ստեղծել լոգոներ և պատրաստել ժամանակակից ոճային դիզայն, ստեղծել փաթեթավորման դիզայն և նախապատրաստել ֆայլերը տպագրության համար: Այս ամենը և ԱՎԵԼԻՆ ընդգրկված է Base Studio-ի Graphic Design դասընթացում:

32 դաս / 4 ամիս
50.000 ֏ / ամիս
Շաբաթական 2 անգամ
Օֆլայն / Օնլայն
Գրաֆիկ դիզայն

Գրաֆիկ դիզայնըմասնագիտություն է, որում օգտագործվում են դիզայնի տարբեր տարրեր, ինչպիսիք են գույները, տառատեսակները, պատկերները, կոմպոզիցիան և տարածությունը՝ տեսողականորեն գրավիչ և տեղեկատվական արտադրանք ստեղծելու համար:

Գրաֆիկ դիզայնում կարևոր է ստեղծել այնպիսի դիզայն, որն արդյունավետ կերպով կհաղորդի հաճախորդի կամ նախագծի նպատակներն ու հաղորդագրությունները:

Ու՞մ համար է այս դասընթացը

Check

Սկսնակների համար, ովքեր ցանկանում են զրոյից մասնագիտանալ գրաֆիկ դիզայնի մեջ:

Check

Այն անհատների համար, ովքեր ցանկանում են սովորել դիզայն իրենց համար, օգտագործել աշխատավայրում կամ իրենց բիզնեսի համար:

Check

Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են փոխել իրենց մասնագիտությունը և վաստակել ստեղծագործ և ժամանակակից մասնագիտությամբ։

Դասընթացի ընթացքում դուք կուսումնասիրեք

Գրաֆիկ դիզայնի հիմնական տեսությունները
Գրագետ աշխատանք տպագրության և գույների հետ
Հիմնական օրենքները և կոմպոզիցիայի կոնցեպցիան
Adobe Photoshop, Adobe Indesign և Adobe Illustrator ծրագրերը ավելի խորացված մակարդակով
Ամսագրերի և պաստառների պատրաստում
Մասնակցություն ֆրիլանս կայքերում, աշխատանք stock-ում
2D անիմացիայի և 3D էֆեկտների ստեղծում
Յուրահատուկ ոճի լոգոյի/բրենդինգի ստեղծում
Փաթեթավորման բոլոր մանրամասների և սոցիալական ցանցերի մշակում
Տպագիր հրատարակությունների դասավորության պատրաստում
Վերջնական նախագծի ներկայացում

Մոդուլներ

Մոդուլ 1

Գրաֆիկ դիզայնի պատմությունը և սկզբունքները

Ուսումնասիրում է դիզայնի սկզբունքների զարգացումը, դրա ժամանակացույցը, գործառույթի և ձևի միաձուլումը, Adobe Photoshop-ի հիմունքները և դիզայնի ոճերի ակնարկը:

Մոդուլ 2

Տիպագրություն և գույների տեսություն

Adobe Photoshop-ում ուսումնասիրվում են տիպագրության սկզբունքները, տառատեսակի հիմունքները, գույնի տեսությունը, գունային ներդաշնակությունը և գործնական վարժությունները՝ ֆոն և գրադիենտներ ստեղծելու համար:

Մոդուլ 3

Կոմպոզիցիա և դասավորություն

Ուսումնասիրում է դիզայնի կոմպոզիցիան, հավասարակշռման տեխնիկան, կոմպոզիցիայի օրենքները, ձևի ընկալումը, պատմական միտումները, Adobe Illustrator-ը և պաստառների ստեղծումը:

Մոդուլ 4

Լուսանկարների խմբագրում և արհեստական ինտելեկտի ինտեգրում

Հաշվի են առնվում լուսանկարների խմբագրման հիմունքները, Adobe Photoshop-ի գործիքները, ինչպիսիք են Clone Stamp-ը և Healing Brush-ը, AI Generative Photoshop-ը և Adobe Illustrator-ում ստեղծման մեթոդները:

Մոդուլ 5

Illustrator և իկոնկաների ստեղծում

Ուսումնասիրում է Adobe Illustrator ինտերֆեյսը, pathfinder գործիքները, պատկերների ոճերը, վեկտորային գրաֆիկայի ստեղծումը և պատկերները նկարազարդումների վերափոխելը:

Մոդուլ 6

Պիտակներ, նախշեր և հյուսվածքներ

Ուշադրություն է դարձվում պիտակների ստեղծմանը, էսքիզների և պատկերների հետագծման միջոցով նախշերի ձևավորմանը և դիզայնի հյուսվածքները հասկանալուն:

Մոդուլ 7

Անիմացիա և 3D էֆեկտներ

Հաշվի են առնվում 2D անիմացիայի տեխնիկան, GIF-երի ստեղծումը, ռետրո տեքստի էֆեկտները, Illustrator-ում 3D խառնուրդը և 3D էֆեկտներով պաստառների ձևավորումը:

Մոդուլ 8

Տիպագրության պաստառ և ինֆոգրաֆիկա

Ուսանողները սովորում են տիպագրական պաստառներ, հեռանկարային տառատեսակ, տրամադրության պոստերների ստեղծում և ինֆոգրաֆիկայի տեսության ստեղծում Adobe Illustrator-ի միջոցով:

Մոդուլ 9

Adobe InDesign և խմբագրական դասավորություններ

Ներկայացնում է Adobe InDesign-ը՝ կենտրոնանալով խմբագրական շրջադարձերի, ցանցային համակարգերի, բրոշյուրների, գրքերի և ամսագրերի դասավորությունների, տեքստի փաթաթման և գրքերի նախագծերի հավաքման վրա:

Մոդուլ 10

Լոգոյի ձևավորման հիմունքներ

Այս մոդուլը ներկայացնում է լոգոների ձևավորման ոճերը, էսքիզավորման տեխնիկան և լոգոների գործնական ստեղծումը Adobe Illustrator-ի միջոցով: Մոդուլն ընդգրկում է լոգոյի ինքնությունը, դասավորությունը և տրամադրության տախտակները նախնական գաղափարներ ստեղծելու համար:

Մոդուլ 11

Բրենդինգ

Կենտրոնանում է բրենդինգի հայեցակարգերի գործնական կիրառման վրա՝ իր մեջ ներառելով փաթեթավորման դիզայնը, ապրանքանիշի ինքնության մանրամասները և երկրորդական տարրերը:

Մոդուլ 12

Պորտֆոլիո և վերջնական ցուցադրություն

Ծրագիրը ավարտվում է նյութերի հավաքագրմամբ, վերջնական նախագծի ներկայացմամբ և պորտֆոլիոյի ստեղծմամբ, որը ցույց է տալիս բրենդինգի համապարփակ ռազմավարությունները, որոնք օգտագործվում են դասընթացի ընթացքում:

Գրանցվեք դասընթացի համար

Լրացրեք դաշտերը և մենք կկապնվենք ձեզ հետ

FAQ

Գրաֆիկ դիզայնը տեսողական հաղորդակցության ձև է՝ օգտագործելով պատկերներ, տիպագրություն և այլ տեսողական տարրեր՝ հաղորդագրություն փոխանցելու կամ պատմություն պատմելու համար: Այն ներառում է տարբեր վիզուալ տարրերի ստեղծում և համադրում՝ դիզայն ստեղծելու համար, որը կարող է օգտագործվել տարբեր մեդիա հարթակներում, ինչպիսիք են տպագիր, թվային և սոցիալական լրատվամիջոցները: Գրաֆիկ դիզայներներն օգտագործում են իրենց կրեատիվությունը, գունային տեսությունը և դասավորության սկզբունքները՝ տեսողականորեն գրավիչ դիզայներ, լոգոներ, գովազդ, կայքեր և այլն ստեղծելու համար: Նրանք հաճախ աշխատում են տարբեր ծրագրային գործիքների հետ, ինչպիսիք են Adobe Photoshop-ը, Illustrator-ը և InDesign-ը՝ իրենց դիզայնը կյանքի կոչելու համար: Գրաֆիկ դիզայնը կարևոր հմտություն է այն մարդկանց համար, ովքեր հետաքրքրված են մարքեթինգի, գովազդի, վեբ դիզայնի, բրենդինգի և այլ բնագավառներով:

Գրաֆիկ դիզայներ լինելու դժվարության մակարդակը կախված է գրաֆիկ դիզայների աշխատանքի տեսակից, որին ձգտում եք:

Գրաֆիկ դիզայներ աշխատելու համար անհրաժեշտ հիմնական հմտություններն են՝ հաղորդակցություն, բրենդինգ, տիպագրություն, ստեղծագործություն, Adobe Creative հավելվածներ, Ինտերակտիվ գործիքներ և այլն։

Գրաֆիկ դիզայնը յուրահատուկ մասնագիտություն է, քանի որ այն համատեղում է ինչպես բիզնեսի մարքեթինգային մասը, այնպես էլ արվեստի ստեղծագործականը: Գրաֆիկ դիզայների հիմնական խնդիրն է տպագիր և թվային նախագծերի միջոցով արդյունավետ կերպով հաղորդել ընկերության նպատակները, ցանկությունները և պատմությունը: Այս նախագծերը կարող են ներառել լոգոյի ձևավորում, սոցիալական մեդիայի գրաֆիկա, վեբկայքի գրաֆիկա, պաստառներ, ցուցանակներ, մենյու և այլն: Գրաֆիկ դիզայներները ներգրավված են ընկերության մարքեթինգային գործընթացում և օգնում են մարքեթինգային հաղորդագրությունները համախմբված դարձնել գույների, տիպագրության, լուսանկարչության և դասավորության միջոցով:

Քանի որ գրաֆիկ դիզայնի աշխատանքների մեծ մասը կատարվում է թվային եղանակով, գրաֆիկ դիզայներները կարող են աշխատել տանից: Գրաֆիկ դիզայներները չեն սահմանափակվում կոնկրետ վայրերում աշխատելով:

Գրաֆիկ դիզայներները սովորաբար աշխատում են բլոգերի և կայքերի վեբ դիզայնի, ինֆոգրաֆիկայի և բրոշյուրների, մարքեթինգային բովանդակության, գովազդային նյութերի և դիզայնի տարրերի հետ կապված նախագծերի վրա:

Դասընթացի ավարտին ուսանողներին տրվում է Միջազգային սերտիֆիկատ։

Դասընթացի անցկացման լեզուն հայերենն է, բայց կիրառվող տերմինները, տրամադրվող գրականությունը և այլ ռեսուրսները հիմնականում անգլերեն են։

Այո։ Մեզ մոտ անցկացվում է ինչպես անհատական, այնպես էլ խմբային ձևաչափով պարապմունքներ։