logo
Ի՞նչ է գրաֆիկ դիզայնը

Ի՞նչ է գրաֆիկ դիզայնը


Գրաֆիկական դիզայնը արհեստ է, որտեղ մասնագետները ստեղծում են տեսողական բովանդակություն՝ հաղորդագրություններ հաղորդելու համար: Վիզուալ հիերարխիայի և էջի դասավորության տեխնիկան կիրառելով՝ դիզայներներն օգտագործում են պատկերները և նկարները՝ բավարարելու օգտատերերի հատուկ կարիքները և կենտրոնանում են ինտերակտիվ ձևավորումներում տարրերի ցուցադրման տրամաբանության վրա՝ օգտվողի փորձը օպտիմալացնելու համար



Գրաֆիկական դիզայնը հնագույն արհեստ է, որը սկիզբ է առնում եգիպտական հիերոգլիֆներից մինչև առնվազն 17000 տարվա քարանձավային նկարներ: Դա տերմին է, որը ծագել է 1920-ականների տպագիր արդյունաբերությունից: Այն շարունակում է ընդգրկել մի շարք միջոցառումներ, ներառյալ լոգոյի ստեղծումը: Գրաֆիկական դիզայնն այս առումով վերաբերում է էսթետիկ գրավչությանը և մարքեթինգին: Գրաֆիկական դիզայներները գրավում են դիտողներին՝ օգտագործելով պատկերներ, գույներ և տպագրություն: Այնուամենայնիվ, օգտատերերի փորձի (UX) նախագծման մեջ աշխատող գրաֆիկական դիզայներները պետք է հիմնավորեն ոճային ընտրությունները, որոնք վերաբերում են, ասենք, պատկերների տեղանքին և տառատեսակին մարդակենտրոն մոտեցմամբ: Դա նշանակում է, որ դուք պետք է կենտրոնանաք և ձգտեք առավելագույնս թիրախավորեք կոնկրետ օգտատերերի:


Գրաֆիկական դիզայնը էմոցիոնալ դիզայն է


Որպես գրաֆիկական դիզայներ, դուք պետք է հստակ պատկերացնեք գունային տեսությունը և որքան կարևոր է գունային սխեմայի ճիշտ ընտրությունը: Գույնի ընտրությունը պետք է արտացոլի ոչ միայն կազմակերպությանը (օրինակ՝ կապույտը համապատասխանում է բանկային ծառայություններին), այլ նաև օգտատերերի ակնկալիքներին (օրինակ՝ կարմիրը՝ ազդանշանների համար, կանաչը՝ ծանուցումների շարունակման համար): Դուք պետք է նախագծեք՝ հաշվի առնելով, թե ինչպես են տարրերը համապատասխանում տոնին (օրինակ՝ sans-serif տառատեսակներ՝ հուզմունքի կամ երջանկության համար): Դուք նաև պետք է նախագծեք ընդհանուր էֆեկտի համար և նշեք, թե ինչպես եք ձևավորում օգտատերերի զգացմունքները: Հաշվի առնելով օգտագործողի հոգեբանությունը՝ կարևոր է կենտրոնանալ գրաֆիկական դիզայնի հատկապես ծանրակշիռ նկատառումների վրա, մասնավորապես՝


  • Սիմետրիայի և բալանսի
  • Երրորդների կանոնը (այսինքն՝ ինչպես են օգտատերերի աչքերը ճանաչում լավ դասավորությունը)
  • Pattern-ի
  • Տպագրությանն (ընդգրկում է ամեն ինչ՝ տառատեսակի ընտրությունից մինչև վերնագրի ծավալը)
  • Օգտատիրոջ ընկալում  (կապված գույնի օգտագործման հետ, օրինակ՝ կարմիրը որպես ահազանգ կամ, որոշ արևելյան մշակույթներում, բախտի ազդանշան)




Դուք պետք է ապահովեք, որ գեղեցկությունն ու օգտագործելիությունը ձեռք ձեռքի տված լինեն: Ձեր տեսողական բովանդակությունը արագորեն կորոշի ձեր դիզայնի ճակատագիրը, այնպես որ համոզվեք, որ չանտեսեք ամենափոքր գործոնը, որը կարող է վանել օգտատերերին: