logo
Գրաֆիկական դիզայնի մասին 5 տարածված լեգենդներ

Գրաֆիկական դիզայնի մասին 5 տարածված լեգենդներ







1. Գրաֆիկական դիզայնը միայն լոգոներ ստեղծելու մասին է





Լոգոներն կարևոր գրաֆիկական դիզայնի տարրեր են ցանկացած բիզնեսի համար։ Դրանք դառնում են ձեր ընկերության խորհրդանիշը, որի միջոցով մարդիկ սկսում են կապել ձեր բրենդի արժեքները և այն, ինչ դուք առաջարկում եք։ Պետք է միայն նայել Nike-ի «սվուշը» և «Just Do It»-ը կամ McDonald's-ի ոսկե «M»-ը՝ տեսնելու այս երևույթը գործողության մեջ։ Գրաֆիկական դիզայնը միայն լոգոներ ստեղծելու մասին չէ։


Գրաֆիկական դիզայնը վիզուալ պարունակություն ստեղծելու արվեստ է՝ հաղորդելու որոշակի հաղորդագրություն։ Սա կարելի է կիրառել լայն տեսականի մեդիաների վրա՝ լինի դա պաստառներ, ամսագրերի թերթեր, ալբոմի շապիկներ, ինֆոգրաֆիկա, բրենդային ներկայաց presentationsները՝ ցանկը շարունակվում է։ Դիզայնի խորհուրդ՝ օգտագործեք ձեր լոգոն որպես սկզբնակետ՝ տեղեկացնելու ձեր բրենդային կիթի մնացած մասերը, ներառյալ գույների պալիտրան և տպագիր տառատեսակները։ Դրանք պետք է պահպանեն համատեղելիություն ձեր բոլոր բրենդային տարրերում՝ ստեղծելով միասնական տեսք։



2. Գրաֆիկական դիզայնը միայն տպագրության մեդիայի համար է





2018 թվականին գրաֆիկական դիզայնը ներառում է թվային մեդիաների լայն տեսականի, և, հավանաբար, դա ավելի հաճախ է կիրառվում, քան տպագիր մեդիան։ Սա ընդգրկում է կայքերի բեներներ, սոցիալական մեդիայի գրաֆիկա և էլ. փոստով ուղարկվող նորություններ։ Շատ գրաֆիկական դիզայներներ նկատում են, որ իրենց դերերը հիմա հաճախ համընկնում են վեբ և UX (օգտագործողի փորձի դիզայն), բովանդակության ստեղծման և սոցիալական մեդիայի հետ։

Դիզայնի խորհուրդ՝ անկախ նրանից, թե դա YouTube-ի ալիքի արվեստն է, էլ. փոստի գլխագիրները, Facebook-ի պատկերը կամ բլոգի բեներները, յուրաքանչյուր վեբ կամ սոցիալական մեդիայի հարթակ օգտագործում է տարբեր չափերի բեներներ։


Բառարանական չափերով տաղավարների օգտագործումը օգտակար է՝ համոզվելու, որ ձեր դիզայնը կատարյալ կհամապատասխանի և կխուսափի պիկսելացված բեներներից։


Greyscale Photo Masculine Fitness Facebook Cover՝ տաղավարի թաղամասը Facebook-ի պատկերի համար կատարյալ չափ է, որը կարող է օգտագործվել ձեր բրենդի Facebook էջի կամ խմբի համար։ Երկու պարզ բաժինների մեջ բաժանված, դուք հեշտությամբ կարող եք փոխարինել պատկերներն ու բրենդային տեղեկատվությունը ձեր սեփականով՝ կատարյալ հավասարակշռված Facebook բեներ ստեղծելու համար։



3. Գրաֆիկական դիզայնի համար անհրաժեշտ են ֆանտազիա գործիքներ



Շատ պրոֆեսիոնալ գրաֆիկական դիզայներներ օգտագործում են բարդ դիզայնի ծրագրեր և պլանշետներ՝ ստիլուսներով՝ ազատ ձեռագիր դիզայնի տարրեր ստեղծելու համար։ Քանի որ այս ռեսուրսները դիզայներներին ավելի շատ ազատություն են տալիս իրենց դիզայնների մեջ, դրանք բավականին թանկ են և տարիներ կարող են պահանջել՝ լիովին տիրապետելու համար։


Բարի լուրն այն է, որ միջին մարդը չի պետք է ներդնի այս թանկ գործիքները՝ գրաֆիկական դիզայնի տարրեր ստեղծելու համար։ Դիզայնի խորհուրդ՝ շուկայի վրա կան բազմաթիվ անվճար դիզայնի գործիքներ (ներառյալ Canva), որոնք դարձնում են գրաֆիկական դիզայնը հեշտ ու հասանելի։ Այս գործիքները օգտագործելը յուրաքանչյուր բրենդային նյութի համար կօգնի ձեր բրենդին բարձր մակարդակի և պրոֆեսիոնալ տեսք հաղորդելու։


4. Գրաֆիկական դիզայնը միայն ճիշտ տառատեսակ ընտրելու մասին է




Տառատեսակների ճիշտ դասավորությունը գեղեցիկ դիզայններ ստեղծելու հիմնական տարրերից մեկն է։ Այնուամենայնիվ, սա պարզապես լավ տեսք ունեցող տառատեսակ ընտրելու մասին չէ։ Դուք պետք է հաշվի առնեք, թե որն է այն տառատեսակը, որը համապատասխանում է ձեր բրենդի հաղորդագրությանը, արժեքներին և թիրախային լսարանին։


Օրինակ, ծիածանային ձեռագիր տառատեսակը համապատասխանում է այն բրենդներին, որոնք ունեն ավանդական զգացում, մինչդեռ հաստ սանս-սերֆ տառատեսակները ավելի ժամանակակից են։ Այլ նկատառումները ներառում են էջի վրա տառատեսակների համադրությունը, տեքստի չափը և խտությունը, տառերի միջև տարածությունը և տառի գույնը։


Այնուամենայնիվ, տպագրությունը ոչ միակ բանը չէ, որ պետք է հաշվի առնել գրաֆիկական դիզայնի դեպքում։ Դա տեքստի և էջի այլ տարրերի՝ պատկերների, գրաֆիկայի, ձևերի, գծերի, շրջանակների և սպիտակ տարածության միջև փոխազդեցության մասին է։ Հզոր դիզայն ստեղծելու համար այս բոլոր տարրերը պետք է աշխատեն միասին՝ կատարյալ համադրությամբ։


Դիզայնի խորհուրդ՝ լավ գաղափար է տեքստը դնել որպես վերջին տարր, որ դուք ավելացնում եք ձեր դիզայնում, որպեսզի համոզվեք, որ ձեր տպագրությունը համընկնում է ընդհանուր դիզայնի հետ։



5.Գրաֆիկական դիզայնը տեսողական միտումներ հետևելու մասին է



Ինչպես ցանկացած ստեղծագործական արդյունաբերությունում, գրաֆիկական դիզայնի աշխարհում միտումները արագ փոփոխվում են։ 2018 թվականին բոլորը խոսում էին ձեռագիր տառատեսակների, պաստելի գույների և կառուցվածքների մասին։ Շատ հավանական է, որ 2019 թվականին նոր տեսողական միտումներ կհայտնվեն։


Գրաֆիկական դիզայներների գործն է մնալ այս միտումների ընթացքի մեջ, բայց դրանց՝ խոնարհ չլինելը։ Այդ նույնը վերաբերում է նաև սկսնակներին, ովքեր ստեղծում են գրաֆիկական դիզայնի տարրեր իրենց բիզնեսի համար։


Միտումները կարող են հետաքրքիր լինել և կարելի է դրանք ինտեգրել ձեր դիզայններում, բայց դրանք չեն պետք է դառնան հիմնական ուշադրության կենտրոնում։ Դիզայնները, որոնք ներառում են անցողիկ միտումներ, արագ կարող են դառնալ հնացած մի քանի ամիս անց, ինչը նշանակում է, որ դրանք այլևս ուժեղ ազդեցություն չեն ունենա իրենց լսարանի վրա։


Դիզայնի խորհուրդ՝ գրաֆիկական դիզայնի նյութերի համար, որոնք օգտագործվելու են միայն որոշ ժամանակ (օրինակ՝ սոցիալական մեդիայի գրաֆիկա կամ միջոցառումների հրավիրաշերտեր), նորմալ է նոր միտումներով խաղալը։ Բայց այնպիսի տարրերի համար, որոնք անժամանակորեն օգտագործվելու են, ինչպես ձեր բրենդի լոգոն, լավ գաղափար է կառչել անժամանակ դիզայնի տարրերից։