logo
logo
2024 թվականի գունային թրենդները դիզայնում

2024 թվականի գունային թրենդները դիզայնում



2024 թվականի գրաֆիկ դիզայնի գունապնակի թրենդները արտացոլում են ժամանակակից հասարակության պահանջները և նորարարական մոտեցումները: Ահա մի քանի հիմնական ուղղություններ, որոնք ակնկալվում են լինել գերակա այս տարվա դիզայնում:


1. Վառ և համարձակ գույներ. Վառ նյուանսները՝ նարնջագույն, վարդագույն, կապույտ, կարմիր և դեղին, կշարունակեն մնալ պոպուլյար, օգտագործվելով էմոցիոնալ ազդեցություն ստեղծելու համար:

   

2. Նեյտրալ գույներ՝ պայծառ ընդգծումներով. Փափուկ նեյտրալ գույները, ինչպիսիք են մոխրագույնը, բեժը և սպիտակը, հաճախ կհամադրվեն վառ ընդգծումների հետ, ստեղծելով կոկիկ և ժամանակակից դիզայն:


3. Մետալիկ գույներ. Ոսկյա, արծաթյա և բրոնզե երանգները կդառնան նորաձև, օգտագործվելով շքեղություն և առանձնահատկություն տալու համար:


4. Գրադիենտներ և գունավոր անցումներ.  Հարթ գունային անցումները և գրադիենտները կդառնան ավելի հաճախակի օգտագործվող, հատկապես թվային դիզայնում, սոցիալական մեդիայի գրառումներում և կայքերում:


5. Երկրային տոներ. Բնական գույներն ու երանգները՝ ներառյալ երկրային կանաչը, կավե գույները, և ավազի երանգները, կօգտագործվեն հանգստություն և բնականություն հաղորդելու համար:









6. Վերահոգնած գուներանգներ. Խորը, հագեցած գույները, ինչպիսիք են խորը կապույտը, մանուշակագույնը և կանաչը, կլինեն նորաձև, օգտագործվելով հիմնավորության և ուժեղ ազդեցություն ստեղծելու համար:


7. Ռետրո գույներ.  70-ականների և 80-ականների գունապնակը՝ վառ և հաճելի նոստալգիկ գույներով, կրկին կդառնա պոպուլյար:


8. Մինիմալիստական և մոնոխրոմատիկ պալիտրա.  Մինիմալիստական դիզայնի սիրահարների համար մոնոխրոմատիկ գունապնակը՝ սև ու սպիտակի համադրությամբ, կմնա ակտուալ:


9. Նատուրալ գույներ.  Օրգանիկ և էկոլոգիական գույները՝ դարչնագույն, բեժ, փափուկ կանաչ և երկնային կապույտ, մեծ պահանջարկ կունենան՝ կապված էկոլոգիական շարժումների հետ։


Այս գունային թրենդները կօգնեն գրաֆիկ դիզայներներին ստեղծել ժամանակակից և ներգործող դիզայն, համապատասխան հաճախորդների պահանջներին և նորաձևության միտումներին: